انفجار مهیب در زاغه مهمات حوالی شهریار/شهادت چند هموطن

به گزارش جهان به نقل ازمهر سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تکذیب انفجار جایگاه عرضه CNG در تهران و البرز اعلام کرد: هیچ گونه انفجاری در تاسیسات نفتی استان تهران رخ نداده است.

مجید شهیدی در گفتگو با مهر با تکذیب انفجار جایگاه CNG در تهران و البرز، اعلام کرد: امروز هیچگونه انفجاری در تاسیسات نفتی استان تهران و البرز به وقوع نپیوسته است.

در همین حال یک نماینده مجلس درباره حادثه انفجار امروز در حوالی تهران، از انفجار امروز در پادگان نظامی در روستای «بیدگنه» از توابع شهرستان ملارد در استان البرز خبر داد و گفت: هنوز برآورد دقیقی از تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست.

نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی افزود: انفجار امروز در پادگان نظامی در روستای بیدگنه از توابع شهرستان ملارد در استان شهریار اتفاق افتاده است که در آن بخش چشمگیری از زاغه مهمات منفجر شده است.

وی تصریح کرد: هنوز برآورد دقیقی از جزئیات حادثه، تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست؛ کمیته بحران برای رسیدگی به علت‌های این حادثه تشکیل شده است.

امروز (شنبه ۲۱ آبان) در حدود ساعت یک بعد از ظهر دو انفجار به‌نسبت شدید در حوالی شهر قدس و ملارد از توابع شهریار در استان البرز سراسر استان تهران را لرزاند.

برخی اخبار رسیده حاکی است که شدت انفجار به حدی بوده است که مردم از وحشت‌زده و سراسیمه به خیابان‌ها ریختند.

به گفته شاهدان عینی از نزدیکی محل انفجار، شدت انفجار به حدی بود که شیشه‌های ساختمان دانشگاه شهر قدس فرو ریخته و دود غلیظ و سیاهی آسمان را فرا گرفته است.

شدت انفجار به حدی بوده است که حتی لرزش آن را شرقی‌ترین نقاط تهران هم احساس شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مقارن ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.

صدای این انفجار به حدی بود که منازل کرج و استان البرز را نیز تحت تأثیر قرار داد.یک منبع موثق اعلام کرد که بر اثر این انفجار که در پادگان مدرس ملارد واقع در منطقه بیدگنه رخ داده است تا کنون تعدادی شهید شده‌اند.
هنوز دلایل این انفجار مشخص نشده است.

پویا حاجیان  در مورد انفجار زاغه مهماتی در شهر ملارد گفت: پس از وقوع حادثه سه تیم زنده یاب (سگهای زنده یاب) همراه با سه دستگاه آمبولانس و گروههای امدادی به سمت محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هلال احمر استان البرز و ملارد در آماده باش هستند و بالگردهای امدادی هم برای اعزام مصدومان در شرایط خاص آماده هستند.
اخبار و اطلاعات تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد