عکس/ مردی که آمریکا را کلافه کرده

عکس/ مردی که آمریکا را کلافه کرده

ادامه مطلب ...

عکس/ جوراب پاره یک مقام باند پایه

این عکس مصاحبه اخیر نخست وزیر بریتانا ( دیوید کامرون) را نشان میدهد.بودجه دولت در دست او نیست که بتوانند یک جفت جوراب جدید را با هزینه مردم بخرد!؟

انفجار مهیب در زاغه مهمات حوالی شهریار/شهادت چند هموطن

به گزارش جهان به نقل ازمهر سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تکذیب انفجار جایگاه عرضه CNG در تهران و البرز اعلام کرد: هیچ گونه انفجاری در تاسیسات نفتی استان تهران رخ نداده است.

مجید شهیدی در گفتگو با مهر با تکذیب انفجار جایگاه CNG در تهران و البرز، اعلام کرد: امروز هیچگونه انفجاری در تاسیسات نفتی استان تهران و البرز به وقوع نپیوسته است.

در همین حال یک نماینده مجلس درباره حادثه انفجار امروز در حوالی تهران، از انفجار امروز در پادگان نظامی در روستای «بیدگنه» از توابع شهرستان ملارد در استان البرز خبر داد و گفت: هنوز برآورد دقیقی از تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست.

ادامه مطلب ...

هشدار فرمانده کل قوا به دشمنان در مراسم دانش آموختگی افسران ارتش

هرکس فکر تجاوز به ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید آماده سیلی‌های


محکم و مشت‎های پولادین ارتش، سپاه و بسیج باشد


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند: دشمنان به‌خصوص آمریکا و دست نشاندگانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و بگونه ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند.

فرمانده کل قوا افزودند: ملت استوار ایران، ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره گر تهدیدهای قدرتهای پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند.

ادامه مطلب ...

کاریکاتور/ موسوی، کروبی و هفت کوتوله

بولتن نیوز: نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست فراری با کشیدن کاریکاتور زیر، جنبش سبز و شورای هماهنگی راه سبز را به تمسخر گرفت.

اعترافات تکان‌دهنده یکی از تروریستها از تلویزیون سوریه

یکی از تروریستهای سوری نحوه دریافت کمکهای مالی و تسلیحاتی ،  ربودن افراد و شکنجه انها و چگونگی طراحی حملات باندهای تروریستی را برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در سوریه تشریح کرد .

 
به گزارش  واحد مرکزی خبر  به نقل از شبکه تلویزیونی  سوریه ، مهند العساق یکی از تروریستهای بازداشت شده  سوری در اعترافات خود  گفت:" فردی به نام  بلال  ما را پیش  عناصر خود می فرستاد تا از از انها کمک مالی دریافت کنیم  . او مرا پیش محمد المهبانی در محله "خالدیه" فرستاد و از المهبانی صد هزار (لیره) گرفتم  و از عبد الکریم شیخ علی نیز  دویست هزار (لیره) دریافت کردم . او همچنین  مرا نزد   خانمی به نام فادیه الجندلی معروف به ام هلال فرستاد که  در بخش  تاسیسات مشغول به کار است.  این خانم به من گفت  پول را بردار و تحویل بلال بده " .
 
این زن همچنین  دو صندوقچه به من  داد که  در یکی از  انها  دارو  بود  و  در  دومی گلوله های ساخت روسیه قرار داشت .  این خانم  پیش افراد ثروتمند کار می کرد  و از انان پول و کمک می گرفت   که مبلغ این کمکها به  پانصد هزار لیره می رسید . این مبلغ  را به من داد و گفت پول را به بلال تحویل بده.   بلال خودرویی مجهز به تیربار در اختیار داشت و  به نیروهای پلیس تیراندازی می کرد.
 
 ما چراغهای  راهنما  را در خیابانها تخریب می کردیم . بلال به ما گفت شما را به سلاح مجهز می کنم. از او سلاح گرفتیم و برای خود یک گروه  تشکیل دادیم" .
ادامه مطلب ...

بروجردی: من و پسرانم نقشی در فساد مالی اخیر نداریم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که من و فرزندانم هیچ نقشی در فساد مالی اخیر نداریم، گفت: معتقدیم مقصر اصلی این حادثه را باید اعدام کنند، مجلس هم از تمام ظرفیت‌های خود برای جلوگیری از سوء استفاده‌های مشابه استفاده می کند.

به گزارش مهر، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به سیاست خارجی کشورمان در قبال کشورهای جهان گفت: هم اکنون عراق یکی از مهمترین محورهای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و به گونه‌ای امتداد اقتدار ایران در منطقه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه عراق مصاف جنگ اعلام نشده ایران در عرصه‌های مختلف با آمریکا است، گفت: هم اکنون در چند سال اخیر روند تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه به جایی رسیده است که آمریکا ناگریز شد تا با یادداشت رسمی درخواست مذاکره با ایران را بدهد.

بروجردی با بیان اینکه آمریکا در چند سال اخیر تلاش کرد تا سیاست‌های ایران در منطقه شکست بخورد گفت: متاسفانه در عرصه هسته‌ای روسیه و چین هم در مقطعی هم راستا با آمریکا شدند و خروجی سیاست آنها رای دادن بر علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل بود اما کشور ما توانست بر همه این سیاست‌ها پیروز شود.

ادامه مطلب ...

واقعیت‌هایی از فساد خانواده سلطنتی عربستان

هر روز واقعیت‌های بیشتری از خانواده آل سعود فاش می‌شود به طوری که یکی از بزرگترین رسانه‌های جهانی که یهودیان اروپا و آمریکا بر آن تسلط دارند از واقعیت‌های این خانواده سلطنتی، اسراف و فساد آنها پرده برداشته است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی در خصوص سیاست‌های آل سعود جزئیاتی را از اموال و دارایی‌های کشور عربستان و نیز فساد مالی و اخلاقی خانواده سلطنتی فاش می‌کند.

در ترجمه خلاصه این گزارش آمده است: آنها باغ‌هایی دارند که با آب‌های قطره‌ای که از فاصله 300 مایلی دریای خلیج (فارس) کشیده‌اند باغ‌های‌شان را آبیاری می‌کنند.

خودروهای "کادیلاک"، "رولزرویز" در خیابان‌ها حرکت می‌کنند و در فاصله نزدیکی این خودروها هواپیماهای اختصاصی این خانواده سلطنتی در فرودگاه آماده هستند تا آنها را به هر نقطه‌ای ببرند.

مراکز تجاری جده و دیگر شهرهای عربستان متعلق به این خانواده سلطنتی است و فرزندان این خانواده سلطنتی و نزدیکانشان ریاست 520 شرکت عربستانی را برعهده دارند، در ریاض، پایتخت عربستان فرزندان این خانواده سلطنتی تمامی پست‌های اصلی در دولت را از جمله پست وزارت دفاع، کشور، سازمان اطلاعات و دیگر پست‌های وزارتی را برعهده گرفته‌اند و هر منطقه به یک شاهزاده اعطا و بین اعضای این خانواده تقسیم شده است.

ادامه مطلب ...

متن کامل گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره فساد 3000 میلیاردی

گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره پرونده سوءاستفاده کلان از نظام بانکی، در جلسه ‌علنی صبح امروز مجلس قرائت و به قوه قضاییه ارسال شد.

به گزارش فارس، گزارش کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی درباره رسیدگی به پرونده سوءاستفاده کلان از نظام بانکی (گروه آریا)، به شرح زیر است:

«حکومتی که مفتخر به الگو‌ساختن نظام علوی است، باید در همه حال تکلیف بزرگ خود را کم کردن فاصله طولانی خویش با نظام آرمانی علوی و اسلامی بداند، و این جهادی از سر اخلاص و همتی سستی‌ناپذیر می‌طلبد. جمهوری اسلامی که جز خدمت به مردم و افراشتن پرچم عدالت اسلامی، هدف و فلسفه ای ندارد نباید در این راه دچار غفلت شود، رفتار قاطع و منصفانه علوی را باید در مد نظر داشته باشد و به کمک الهی و حمایت مردمی که عدالت و انصاف را قدر می دانند تکیه کند... اگر دست مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از امکانات حکومتی قطع نشود و اگر امتیازطلبان و زیاده خواهان پرمدعا و انحصارجو طرد نشوند، سرمایه‌گذار و تولیدکننده و اشتغال طلب، همه احساس ناامنی و نومیدی خواهند کرد و کسانی از آنان به استفاده از راههای نامشروع و غیرقانونی تشویق خواهند شد... به مسئولان خیرخواه در قوای سه گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه با فساد به نوعی همدستی با فاسدان و مفسدان است، اعتماد عمومی به دستگاههای دولتی و قضایی در گرو آن است که این دستگاهها در برخورد با مجرم و متخلف، قاطعیت و عدم تزلزل خود را نشان دهند... دستی که می خواهد با ناپاکی در بیفتد باید خود پاک باشد و کسانی که می‌خواهند در راه اصلاح عمل کنند باید خود برخوردار از صلاح باشند... هرگونه اطلاع رسانی به افکار عمومی که البته در جای خود لازم است باید به دور از اظهارات نسنجیده و تبلیغات‌گونه بوده و حفظ آرامش و اطمینان افکار عمومی را درنظر داشته باشد.» ادامه مطلب ...