شعر سبز

سبز سبزم
بی بخارم
با وطن کاری ندارم


با بی بی سی گشته ام هم آب و کاسه
ریشه ام در انگلیس است و فرانسه
در پی فحش و شعارم
فکر مکتب نیستم
کاری به جمهوری ندارم

آشنا با حیله و مکر ودروغم
کله پوکم
کرده آقای "سورس" اینبار کوکم
همچو ویروسم وطن را
بدتر از ویروس خوکم

پولهای سبز می گیرم ز آقازاده ها تا شعله ها را برفروزم
شیشه ها را بشنکم
اموال مردم را بسوزم

عامل دست سیایم...
اجنبی را می ستایم


درب این حصن حصین را روی دشمن می گشایم
می زنم راس کریمان وطن را
برتنم بنگر کنون سبز لجن را
قصه ی خر در چمن را

سبز سبزم چند ماهی ریشه دارم در دروغ وقتل و غارت
مخملی هستم به فکر آتش افروزی و توهین و جنایت

گردد ایران همچو افغان خوب به من چه
می شود ناامن و ویران خوب به من چه
گر بدست روبهان افتد وطن
من فکر خویشم
انزوای ملک ایران خوب به من چه

بهر آقا زاده ها من جانفشانم
من بلا گردان این بی غیرتانم
سنگ برکف شعله گردان
عامل میر جلبک و ممد چاخانم

سبز سبزم
جعلی ام من
مخملینم
دشمن ایران و دینم
میهنم را هم به دشمن می فروشم
دین فروشم
سبز پوشم...

حمله سازماندهی شده طرفداران علی‌محمد دستغیب به راهپیمایان شیراز

حمله (وحشیانه) سازماندهی شده طرفداران علی‌محمد دستغیب به راهپیمایان شیراز + گزارش تصویری

ادامه مطلب ...

جان باختگان کهریزک با کدام منطق "شهید" محسوب شدند؟

اخبار رسیده حاکی است جان‌باختگان بازداشتگاه کهریزک "شهید" محسوب شده و برای آن‌ها در بنیاد شهید پروندهتشکیل شده تا خانواده آن‌ها از مزایای این عنوان بهره‌مند شوند

ادامه مطلب ...

همسر کروبی سخنان پسرش را رد کرد

"فاطمه کروبی" در مصاحبه با تلویزیون دولتی انگلیس، صحبت‌های پسرش درباره تجمع آرام مردم علیه مهدی کروبی را رد کرد

ادامه مطلب ...