موسوی را اعدام کنید

یا حضرت دوست
دلنوشت:اول سلام ما به صحرا نشین وادی عرفات که خیل عظیمی از شیعیان در پی اویند در وادی عرفات دوم سلام  بر قلب زینب صبور که چند روز دیگر راهی کرببلا خواهد شد
طرح نوشت: چند وقتی بود حال اساسی از این علفهای هرز وطن فروش نگرفته بودیم امروز دیدم در کامنت ها به مولای خراسانی ما فحاشی کرده اند حالا حالا ها این فضا باید ما را تحمل کند/ما تا آخر ایستاده ایم
تا باد چنین بادا


نوشته شده توسط:حسین مرصادی
برچسب ها: میر حسین موسوی، موسوی، میر حسین، کلمه نیوز، بالاترین، میرحسین موسوی، فتنه، سران فتنه، فتنه گر، اغتشاش، درگیری، mousavi، mosavi، mir hosein، mir hossein mousavi، mir hossein mousavi website، دزد آرای ملت، وطن فروش، خائن ملت، لعن علی عدوک یا حسین خاتمی و کروبی و میر حسین،

فردا

فردا بعد از نماز جمعه راهمپیمایی ضد موسوی کروبی خاتمی

فتنه‌گرهای آلزایمر گرفته!

حاج سعید قاسمی در مراسم سالگرد شهید حاج عماد مغنیه؛
فتنه‌گرهای آلزایمر گرفته! مگر در مناظره نگفتید چه کارمان به فلسطین و لبنان؟

 مهندس حاج سعید قاسمی روز دوشنبه در حالی که تعداد محدودی از فتنه‌گران در خیابان‌های تهران مشغول اخلال در نظم و امنیت عمومی بودند، به‌مناسبت سالگرد شهید حاج عماد مغنیه که از نزدیک با او آشنایی داشته، در سالن سیدالشهداء(ع) تهران سخنرانی کرد.

رجانیوز، مشروح این سخنرانی را که حاوی نکات مهمی در مورد لبنان، حاج عماد و شرایط داخلی کشور است، منتشر می‌کند:
 
اعوذ بالله من اشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا روح الله ایها العبد الصالح المطیع لله و لرسوله و السلام علیک ایها الجمیع الشهدائنا خاصه هذا العزیز یسمّی به حاج عماد مغنیه و جمیع شهدای استشهادی از حسین فهمیده ما گرفته تا عباس دوران تا جمیع شهدای استشهادی در اقصی نقاط بلاد اسلام، برای شادی روحشان صلواتی عنایت بفرمائید!
 
به نوبه خودم ایام پیروزی بسیار بزرگ شما را در داخل که برقش و کوری چشم آنها این روز را فقط و فقط برای اینکه عربده‌ای بکشند و فقط عکسی بگیرند و توی سایت‌هایشان بگذارند، اعلام وجود کردند، والا در مقابل خیل عظیم شما کسی تاب و تحمل عرض اندام ندارد، مگر با قرتی‌بازی و سایت‌بازی و فیس‌بوک و توئیتر و اینها، والا کوه عظیم شما و پرش‌های کور شب‌پره را چه نسبتی است با هم؟
 
به نوبه خودم تبریک عرض می‌کنم پیروزی شما را در جبهه داخل و جبهه خارج و فروریختن دومینویی یکی پس از دیگری حکومت‌های دیکتاتوری تحت دستور آمریکا و به حول و قوه الهی همان گونه که روح الله ما پیش‌بینی کرد این قرن به حول و قوه الهی، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین خواهد شد و این پیش‌بینی ان‌شاءالله محقق خواهد گردید باذن الله و در زمان ظهور و حضور شما این اتفاق باذن الله خواهد افتاد.
 
 
اما دوستان، کوتاه سخن در این آخرین لحظاتی که از دوستان‌مان فیض بردیم، اینکه شکوفا شدن نهضت بزرگ حضرت روح‌الله را در اقصی نقاط بلاد مسلمین شاهد هستیم، برای همه کسانی که هنوز که هنوز است در ته دلشان نسبت به اینکه مگر می‌شود که با این توان محدود و با این عِدّه و عُدّه بتوانیم کارهای بزرگی را انجام بدهیم، شک دارند، اگر حرف‌هایش را سانسور نمی‌کردند، یک بار دیگر برای شما حرف‌هایش را می‌گذاشتند که: «آهای جماعت! می‌شَد! می‌شَد.» که یک بار دیگر سازماندهی کنیم و اگر بخواهند به دین ما بزنند، به همه دنیای آنها خواهیم زد.
 
ادامه مطلب ...

حمایت آشکار جنایتکار شماره‌یک دنیا از سران فتنه و حمله به احمدی‌

رئیس رژیم صهیونیستی که به‌دلیل جنایات این رژیم علیه مردم مسلمان فلسطین و لبنان در میان افکار عمومی جهان اسلام و برخی مردم دنیا به‌عنوان جنایتکار شماره یک شناخته می‌شود، پس از حمله به رئیس‌جمهور کشورمان، شعار دادن نمایندگان ملت علیه سران فتنه را زشت خواند.

 
به گزارش رجانیوز، شیمون پرز که صبح امروز در کنفرانس رییسان سازمان‌های یهودی امریکا سخنرانی می‌کرد، به رئیس‌جمهور کشورمان حمله کرد و او را مایه ننگ تاریخ و فرهنگ ایران و موجب درد و رنج‌های مردم کشورمان خواند.
 
وی سپس به نمایندگان مجلس که روز گذشته علیه سران فتنه شعار داده و خواستار محاکمه آن‌ها شده بودند، گفت: روز گذشته صحنه‌های بسیار زشتی را از تلویزیون دیدم که علیه رهبران مخالفین در مجلس ایران شعار سر داده می‌شد و می‌گفتند که آن‌ها را اعدام کنید.
 
جنایتکار شماره یک دنیا در ادامه با اذعان به ناکارآمدی تحریم‌ها گفت که این مسائل نمی‌تواند به‌عنوان یک مانع در مقابل رژیم ایران باشد، بلکه خود مردم باید نیروی بازدارنده مقابل آن عمل کنند.
 
حمایت آشکار رئیس رژیم صهیونیستی از سران فتنه در حالی است که سایت وزارت امور خارجه این رژیم نیز از صبح روز 25 بهمن، شعارها و گزارش لحظه به لحظه ناآرامی‌های محدودی را که جمع معدودی از فتنه‌گران در تهران ایجاد کردند، پوشش می‌داد.
ادامه مطلب ...

تجمع اقشار مختلف مردم مقابل منزل کروبی

جمعی از مردم تهران در اعتراض به فتنه‌انگیزی‌های مهدی کروبی مقابل منزل وی تجمع کردند.

 
به گزارش فارس، جمعی از مردم تهران مقابل منزل مهدی کروبی از سران فتنه تجمع کردند. 
 
تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهای "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر خاتمی " خشم و انزجار خود را از سران فتنه به نمایش گذاشتند. 
 
در حال حاضر این تجمع ادامه دارد و هر لحظه بر تعداد تجمع‌کنندگان افزوده می‌شود.
رجانیوز

معاون حقوقی رئیس قوه قضائیه: محاکمه موسوی و کروبی قطعی است

معاون حقوقی رئیس قوه قضائیه:
محاکمه موسوی و کروبی قطعی است

حجت‌الاسلام رازینی در پاسخ به سؤالی درباره مطالبات ملت ایران برای محاکمه موسوی و کروبی گفت: قوه قضائیه قطعاً به وظیفه خود برای محاکمه موسوی و کروبی عمل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام علی رازینی معاون حقوقی و توسعه قضایی رئیس قوه قضائیه در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به اقدامات اخیر جریان فتنه که به بهانه حمایت از مردم مصر انجام شد، اظهار داشت: این‎گونه فتنه‌ها در جهان اسلام کم رؤیت نشده است. 
 
وی با اشاره به حادثه مسجد ضرار گفت: عده‌ای در صدر اسلام تصور می‌کردند که پیامبر به خاطر مسجد ضرار در برابر دشمنان اسلام سکوت خواهد کرد اما پیامبر مکرم اسلام به دستور خداوند فرمودند که مسجد ضرار باید خراب شود. 
 
معاون حقوقی و توسعه قضایی رئیس قوه قضائیه با اشاره به تکاپوی جریان فتنه برای خودنمایی تصریح کرد: افرادی که در کارنامه خود شعار "نه غزه و نه لبنان " را سر می‌دادند و می‌گفتند که به ما ربطی ندارد آمریکا چه بلایی سر مسلمانان می‌آورد، امروز ادعای دفاع از مردم مصر را مطرح می‌کنند که این یک دروغ مسلم است. 
 
رازینی با بیان اینکه امام خمینی(ره)‌ با منتظری و بنی‌صدر به گونه‌ای برخورد کرد که افراد فریب‌خورده و ساده‌لوح از آنها جدا شدند، گفت:‌ مقام معظم رهبری نیز با تدبیر هوشمندانه و بی‌نظیر شرایط جدا شدن افراد فریب‌خورده را از جریان فتنه مهیا کردند.
ادامه مطلب ...

dictators

للحق

همیشه بهترین راه را برای پیمودن می‌بینیم اما فقط راهی را می پیماییم که به آن عادت کرده ایم.

adolf mubarak

للحق

در پست ” کثیفان می روند ” دوباره مورد لطف بالاترینی ها قرار گرفتم که می توانید بخشی از الطافشان را در کامنت دونی ببینید. اما چند نکته :

اولا ممنونم از جلبکان عزیز که باز هم نشان دادند بر کفر خودشان چقدر ثابت قدم هستند. از هجمه ی همه جانبه شان هویدا شد. و صد البته انگیزه ام را در این روزهای پر از بی مهری دوچندان کردند و بدانند یک تنه خواهم ایستاد در این سنگر ولو با فحاشی دشمنان و چرندیات دوستان به ظاهر خودی. تا مرا در گور نگذارید بیخیال نخواهم شد.

دوما اینکه این روزها جماعتی از دوستان هم لباس انواع و اقسام تهمت و غیبت نثارم کردند. همگی شان را حلال کردم. اما به آن دوستانی که ادعای گرافیست بودن دارند عرض می کنم از امروز چه با استفاده از شاتر چه غیر اگر توانستید یک طرح حرفه ای برعلیه فتنه (البته ایده باید از خودتان باشد) طراحی کنید، بنده طرحی ۵۰۰۰۰ تومان تقدیم خواهم کرد.

سوما : کله شق تر از آنم که با چرندیات جماعت ابله هر دو طرف، صحنه خالی کنم. اینجا به لطف مولا تا قیامت خاری خواهد بود در چشم دشمنان زیرک و دوستان احمق و حسود.

یا رفیق من لا رفیق له

ارسال شده توسط میثم محمد حسنی