حمایت آشکار جنایتکار شماره‌یک دنیا از سران فتنه و حمله به احمدی‌

رئیس رژیم صهیونیستی که به‌دلیل جنایات این رژیم علیه مردم مسلمان فلسطین و لبنان در میان افکار عمومی جهان اسلام و برخی مردم دنیا به‌عنوان جنایتکار شماره یک شناخته می‌شود، پس از حمله به رئیس‌جمهور کشورمان، شعار دادن نمایندگان ملت علیه سران فتنه را زشت خواند.

 
به گزارش رجانیوز، شیمون پرز که صبح امروز در کنفرانس رییسان سازمان‌های یهودی امریکا سخنرانی می‌کرد، به رئیس‌جمهور کشورمان حمله کرد و او را مایه ننگ تاریخ و فرهنگ ایران و موجب درد و رنج‌های مردم کشورمان خواند.
 
وی سپس به نمایندگان مجلس که روز گذشته علیه سران فتنه شعار داده و خواستار محاکمه آن‌ها شده بودند، گفت: روز گذشته صحنه‌های بسیار زشتی را از تلویزیون دیدم که علیه رهبران مخالفین در مجلس ایران شعار سر داده می‌شد و می‌گفتند که آن‌ها را اعدام کنید.
 
جنایتکار شماره یک دنیا در ادامه با اذعان به ناکارآمدی تحریم‌ها گفت که این مسائل نمی‌تواند به‌عنوان یک مانع در مقابل رژیم ایران باشد، بلکه خود مردم باید نیروی بازدارنده مقابل آن عمل کنند.
 
حمایت آشکار رئیس رژیم صهیونیستی از سران فتنه در حالی است که سایت وزارت امور خارجه این رژیم نیز از صبح روز 25 بهمن، شعارها و گزارش لحظه به لحظه ناآرامی‌های محدودی را که جمع معدودی از فتنه‌گران در تهران ایجاد کردند، پوشش می‌داد.
در عین حال، روز گذشته نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با سردادن شعارهای مرگ بر موسوی و مرگ بر کروبی از اینکه این افراد علناً و به‌طور کامل در خدمت سیاست‌های امریکا و رژیم صهیونیستی برآمده و با واقحت تمام، به‌عنوان کارگزاران تهدیدزدایی آن‌ها در شرایط موجود که دیکتاتورهای مورد حمایت غرب در مصر و تونس سرنگون شده‌اند، برآمده‌اند، شعار دادند.
 
در جریان رخدادهای روز دوشنبه (25 بهمن تهران) از میان جمعیت 10 میلیونی تهران کمتر از 10 هزار نفر که در میان آن‌ها تیم‌های تروریستی منافقین، سلطنت‌طلبان، خانواده‌های معدومین منافقین و خانواده‌های فتنه‌گران بازداشت شده حضور داشتند، در نظم عمومی تهران اختلال ایجاد کردند و تیم‌های ترور منافقین نیز با بهره‌برداری از این ناآرامی‌ها، پنج نفر از شهروندان را مورد هدف گلوله مستقیم قرار دادند که دو نفر از آنان به شهادت رسید.
 
صبح امروز (چهارشنبه) پیکر دانشجوی شهید صانع ژاله از چهار راه ولی‌عصر تا دانشگاه تهران بر روی دست ده‌ها هزار نفر از مردم تهران تشییع شد و مشایعت‌کنندگان به اتفاق بازداشت و محاکمه موسوی، کروبی و خاتمی به‌عنوان عاملان فتنه و بانیان خون‌های ریخته شده را خواستار شدند.
 
مردم همچنین از هاشمی رفسنجانی به‌خاطر سکوت او در قبال حوادث اخیر و مواضع او در طول دو سال اخیر به‌شدت انتقاد کرده و کناره‌گیری او از ریاست خبرگان را خواستار شدند.
منبع رجانیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد