اعتراض انجمن‌های اسلامی به حکم دادگاه فائزه هاشمی

انجمن اسلامی دانشجویان 6 دانشگاه تهران در بیانیه ای به رای صادره برای فائزه هاشمی اعتراض کردند.
به گزارش جهان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های تهران و شریف و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد، تربیت مدرس و تربیت معلم تهران در بیانیه ای اعتراضی درباره حکم دادگاه فائزه هاشمی تصریح کردند: آیا با این گونه برخوردها فتنه گران درس عبرت می‌گیرند؟ ایا همین عدم برخورد با فتنه گران سال ۷۸ باعث نشد که باز در سال ۸۸ همانها فتنه کنند ؟ آیا با این گونه مماشات در برخورد با دانه درشت‌ها واقازاده ها باز هم نباید منتظر فتنه دیگری توسط همین افراد بنشینیم؟

آنان از تمامی دانشجویان و رسانه های مستقل خواسته اند که "تا مشخص شدن تکلیف جرائم فرزندان اقای هاشمی به عنوان دانه درشت‌های فتنه درصحنه حضور فعال داشته باشند و از هیچ گونه اقدام قانونی ای فروگزاری نکنند."
به گزارش ایسنا، متن بیانیه به شرح ذیل است:

امروز بعد از گذشت بیش از دوسال از فتنه ضد انقلابی وآمریکایی – اسرائیلی سال 88 که بوسیله مهره‌های خود فروخته ای همچون موسوی ،کروبی ،خاتمی ،فائزه ومهدی هاشمی وافراد مرتبط با این‌ها واحیانا خط دهنده به اینها در داخل کشور انجام شد وباعث شد بخش عظیمی از انر‍ژی وامکانات وسرمایه های مردم ونظام صرف خنثی نمودن آن شود ،متاسفانه شاهد آن هستیم که با دانه درشت‌های فتنه هیچ برخورد خاصی نمی‌شود.

برای نمونه فرزند دلبند آقای هاشمی به مدت دوسال است که از کشور گریخته است وهیچ گونه پیگیری موثری هم در جهت دستگیری ومحاکمه کردن آن انجام نمی‌شود. مثال بعدی فائزه هاشمی است که علیرغم انجام اقدامات متعدد علیه نظام جمهوری اسلامی در فتنه ی 88 که بارزترین وغیر قابل انکارترین آن که حتی فیلم آن نیز موجود است،حضور در اغتشاشات حرمت شکنانه ی عاشورای 88 بوده است هیچ گونه برخوردی نمی‌شود .آیا قوه قضائیه حق دارد که از این جرم به دلیل این‌که فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص نظام است، چشم پوشی کند آیا روند محاکمه فائزه در دادگاه انقلاب به نوعی اجرای عدالت به شکل سلیقه‌ای نیست؟

روز گذشته شاهد آن بودیم که بعد از گذشت زمان بسیار، فائزه هاشمی تنها به دلیل مصاحبه با یک سایت ضد انقلاب که یکی از جرمهای او بوده به دادگاه احضار وتنها فقط به شش ماه حبس محکوم می شود ،که برای ما کاملا روشن است که این حکم نیز بعد از اعتراض وی به دادگاه تجدید نظر کاهش میابد و در نهایت باز هم تنها چیزی که قربانی می‌شود، عدالت است .آیا اگر یک فرد عادی هم این جرم‌ها را انجام می‌داد اینگونه با او برخورد می‌شد . این چه مسیری است که قوه قضائیه درمورد خانواده آقای هاشمی در پیش گرفته ؟! آقای لاریجانی که هر چند هفته یک بار در خلال نشست‌هایی که اجرا می‌کند ودائم از اجرای مر قانون بدون استثنا درمورد هر فردی صحبت می‌کند برای عدم محاکمه فرزندان هاشمی به دلیل انجام اقدامات اثبات شده ی ضد نظام که برای نمونه در گزارش کمیسیون اصل نود هم در صحن مجلس خوانده شد، چه پاسخی دارد ؟ ایا عدم برخورد با اغتشاش گری فائزه در روز عاشورا دهن کجی وبی حرمتی به کل مردم ایران نیست ؟ آیا این گونه برخورد کردن با فتنه گران به نوعی سلیقه ای ونمایشی پنداشته نمی‌شود؟ آیا با این گونه برخوردها فتنه گران درس عبرت می‌گیرند؟ ایا همین عدم برخورد با فتنه گران سال 78 باعث نشد که باز در سال 88 همانها فتنه کنند ؟ آیا با این گونه مماشات در برخورد با دانه درشت‌ها واقازاده ها باز هم نباید منتظر فتنه دیگری توسط همین افراد بنشینیم؟ آیا مسئولان نمی دانند که فتنه توسط همین آقازاده ها ایجاد می شود؟ آقای لاریجانی آیا مر قانون برای تمام افراد به طور یکسان انجام می‌شود؟برای چه مر قانون را برای یکسری افراد خاص اجرا نمی شود ؟آیا اگر همین افراد وهم ردیف‌های این‌ها از شخص خاصی شکایت می کردند برای متهم همچنین حکم مرحمت آمیزی صادر می شد؟ برای مثال حکمی که برای کاوه اشتهاردی به دلیل شکایت مهدی هاشمی مجرم وفراری؟! از وی صادر شد آن هم به دلیل انتشار بیانیه ی سراسر حق تشکل‌های دانشجوئی در جهت دادگاهی کردن مهدی هاشمی؟! به حق بود؟این چه بازی ای است که درمورد عدالت درمورد اقازاده ها راه انداخته اید ؟آیا برگزاری دادگاه آقازاده ها به شکلی خاص باعث نمی‌شود که آنها دریک جزیره امن بی قانونی، به اعمال کثیف خود ادامه دهند؟

در پایان ما دانشجویان به عنوان تنها گروه سیاسی درجامعه که هیچ گونه وابستگی به مقام خاصی نداریم وتنها از خدا می‌ترسیم ونه از فلان شخصیت واز دست دادن فلان میز وپست، از تمامی دانشجویان ورسانه هایی که دارای چنین ویژگی‌هایی هستند درخواست می‌کنیم که تا مشخص شدن تکلیف جرائم فرزندان اقای هاشمی به عنوان دانه درشت‌های فتنه درصحنه حضور فعال داشته باشند واز هیچ گونه اقدام قانونی ای فروگزاری نکنند.

والعاقبه للمتقین

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم کرج

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد