تجمع مردم شیراز و زدن قفل به درب استانداری + عکس

تجمع مردم شیراز و زدن قفل به درب استانداری + عکس

با وجود آنکه سه روز پیش حسینی معاون عمرانی استانداری فارس توسط وزیر کشور به عنوان سرپرست این استانداری منصوب شده بود روز گذشته در اقدامی نادر وی برکنار و فرهاد سجادی به عنوان سرپرست استانداری منصوب شد .
"صراط" - با وجود آنکه سه روز پیش حسینی معاون عمرانی استانداری فارس توسط وزیر کشور به عنوان سرپرست این استانداری منصوب شده بود روز گذشته در اقدامی نادر وی برکنار و فرهاد سجادی به عنوان سرپرست استانداری منصوب شد .
به گزارش صراط نیوز ، از آنجایی که سرپرست قبلی استانداری هماهنگی کامل را با جریان انحرافی نداشته است با فشار از سوی این جریان مجبور به استعفا شده تا فرد دیگری که مطبوع فرقه انحرافی دولت است جایگزین وی شود .
مردم شیراز نیز پس از شنیدن این اتفاق با پیامک یکدیگر را با خبر کرده و در مقابل استانداری فارس تجمع کردند .
در این تجمع که علیه لیدر جریان انحرافی شعارهای سر داده شد مردم پلاکارهایی حاوی شعارهای اعتراضی در دست داشته و به جمع آوری امضا در زیل طومار نوشته شده خطاب به مقام معظم رهبری پرداختند .
در پایان این تجمع شرکت کنندگان به زدن قفلی به درب استانداری اعلام کردند که راس ساعت 6 صبح در مقابل درب ورودی تجمع کرده و اجازه ورود سرپرست جدید را به استانداری نخواهند داد .
لازم به یادآوری است سرپرست جدید استانداری فارس که سابقا رئیس یکی از واحدهای دانشگاه آزاد بوده، اخیرا در بحبوحه درگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی و متولیان دانشگاه آزاد، اظهارات جالب توجهی در حمایت از دانشگاه آزاد داشته است.
پیش از این نیز فرماندار شیراز به دلیل مخالفت با جریان انحرافی از کار برکنار شده بود .
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد