فتنه مشایی؛ خداحافظی با دولت اسلامی

شیرین زبانی های نفر اول دولت دهم در محضر جاسوس سیا

فتنه مشایی؛ خداحافظی با دولت اسلامی

این سیاستمدار دورو در حالی که پس از رسوایی سال 87 در ماجرای دوستی اش با ملت اسرائیل و توبیخ شدید رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، طی نامه ای خطاب به معظم له گفته بود: «اینجانب به نابودی صهیونیسم جهانی یقین دارم» در خاتمه حرفهایش گفت: اندیشه آقای احمدی‌نژاد حذف رژیم صهیونیستی از نقشه جغرافیایی نیست!
صراط - بار دیگر آقای رئیس دفتر دهان گشود و انحرافات عقیدتی خود را به نام دولت جمهوری اسلامی تمام کرد.

به گزارش صراط «رحیم مشایی» رئیس دفتر رئیس‌جمهور که در مراسم اختتامیه همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور سخنرانی  می‌ کرد، با بیان اینکه برخی‌ها از من خرده می‌گیرند که چرا نمی‌گویی مکتب اسلام و می‌گویی مکتب ایران، متذکر شد از مکتب اسلام دریافت‌های متنوعی وجود دارد، اما دریافت ما از حقیقت ایران و حقیقت اسلام، مکتب ایران است و ما باید از این به بعد مکتب ایران را به دنیا معرفی کنیم.

این مدعی کم سواد در حالی حقیقت اسلام را با ایران مساوی دانست که همواره مومنینی در اقصی نقاط عالم حضور داشته اند که ضمن آنکه مترادف با حقیقت اسلام بوده اند هرگز ایرانی نبوده اند!

جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور ، پایش را از این هم فراتر نهاد و بابیان اینکه باور دارم واژه ایران ذکر است!‌ در بیان چرایی این گفته خود تأکید کرد: شما در ذکر دنبال چه چیزی هستید. ذکر واژه مرتبط با روح مؤمن است و به جهان درون باور کردن ارزش‌های متعالی انسان مرتبط است.باور دارم واژه ایران ذکر است!‌ شما در ذکر دنبال چه چیزی هستید. ذکر واژه مرتبط با روح مؤمن است و به جهان درون باور کردن ارزش‌های متعالی انسان مرتبط است.

مشایی در ادامه در حالی که چشم بی بصیرت و کوته بین خود را بر زیبایی های سراسر اسلام و جهان اسلام بسته بود و همچون ملی گرایان خائن و به قول امام راحل «خطرناک تر از منافقین» تلاش می کرد ایرانیان را قوم برتر معرفی نماید افزود: هر کجا زیبایی باشد آنجا گوهر ایران است (!) اندیشه ایرانی جوهر دارد و گوهر است. همه بروز و ظهور اندیشه ایرانی زیبایی است(!)

جملات فوق که پیش از این همواره از دهان گروهکهای موسوم به ملی گرا شنیده می‌شد و اکنون از لسان سوگلی رئیس جمهور به گوش می رسید در تقابل آشکار با نظرات روشن امام راحل است. امام خمینی (ره) بارها می فرمودند:
«ملی گرایی اساس بدبختی مسلمین است برای اینکه این ملی گرایی ملت ایران را در مقابل سایر ملت های مسلمین قرار میدهد . . . اسلام آمده است که تمام نژادها با هم باشند. هیچ کدام بر هیچ کدام تفوّق ندارند . . . نه عرب بر عجم و نه عجم بر عرب و ترک . . . فضیلت یا تعهد است یا تعهد به اسلام (صحیفه نور/ج۱۲/ص۸۷) جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمیشناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه بیاندازیم.» (پیام قطعنامه ۵۹۸)

جدیدترین حرفهای مضحک رئیس دفتری که عملا اقتدار رئیس جمهور به وی تفویض گشته، در حالی ابراز شده که پیش از این رهبر معظم انقلاب طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور فرموده بودند:
 
انتصاب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است. لازم است انتصاب مزبور ملغی و کان لم یکن اعلام گردد. سیدعلی خامنه‌ای - 27 /4/ 88

اگر یافتید جایی را که خدا تکریم شده اما انسان تکریم نشده، بدانید آن خدا همان خدا نیست و به این مسئله یقین داشته باشید و تردید نکنید!
مشایی در ادامه در حالی که خداوند متعال در قرآن کریم بارها انسان را مورد سرزنش قرار داده و او را خاسر و عجول و زیانکار و... خطاب فرموده، گفت: اگر یافتید جایی را که خدا تکریم شده اما انسان تکریم نشده، بدانید آن خدا همان خدا نیست و به این مسئله یقین داشته باشید و تردید نکنید!

گفته های این شخصی که به قول رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تهران «از جایی پیدا شده و حرفهایی می زند» درست دو ماه پس از رسوایی دینی اوست. مشایی پیش از این اعتراف کرده بود که اگر مدیرمسئول روزنامه کیهان را در دادگاه محکوم نکند مسلمان نیست. اما دادگاه مدیر مسئول کیهان را در برابر شکایت مشایی تبرئه کرد تا نامسلمانی مشایی (به اعتراف خودش) اثبات شود.
مشایی پیش از این اعتراف کرده بود که اگر مدیرمسئول روزنامه کیهان را در دادگاه محکوم نکند مسلمان نیست. اما دادگاه مدیر مسئول کیهان را در برابر شکایت مشایی تبرئه کرد تا نامسلمانی مشایی (به اعتراف خودش) اثبات شود.


اسفندیار مشایی در ادامه در حالی که از فرط بی سوادی فرق اومانیسم با اومانیست را نمی دانست گفت: وقتی من می‌گویم انسان، می‌گویند مشایی اومانیسم (!) است. ای کاش این آقایان می‌خواندند و حداقل اومانیسم را می‌شناختند!!!!! آنها می‌گویند من مثل فلان آقا هستم در حالی که اینها حتی آن آقا را هم نمی‌شناسند که می‌گویند من مثل آنها هستم.

مشایی که اتفاقا حرفهای اومانیستی همان آقا را تکرار می کرد در ادامه در حالی که مفهوم انسان در نظرش را دقیقا همانند نگاه اومانیستی حاکم بر غرب معرفی می کرد به چالش‌های ایران با غرب اشاره نمود و گفت: هر چقدر که غرب نسبت به شرق امروز بر انسان اهمیت بیشتری قائل شده است، باید در عمل از او بپذیریم. اگر جامعه‌ای منضبط است به این دلیل انضباط پیدا کرده که به انسان اهمیت داده (!) چرا که اهمیت به انسان، جامعه را منضبط می‌کند... در مظهر اندیشه‌های انسان‌های جامعه غربی پیشقراول نظم جدید اجتماعی شده است

نفی انسان را برای انسان و حتی نفی انسان را برای خدا غلط و نادرست می دانم! در برخی جاها انسان برای خدا نفی می‌شود که به نظر من این انحراف است و در مکتب ایران (!) انسان برای خدا هضم نمی‌شود!
رحیم مشائی با وجودی که مقام قرب الی الله در مکتب انسان ساز اسلام ؛ مقام نیستی و بندگی محض در برابر خداوند و اصطلاحا فنای فی الله است، می افزاید: نفی انسان را برای انسان و حتی نفی انسان را برای خدا غلط و نادرست می دانم! در برخی جاها انسان برای خدا نفی می‌شود که به نظر من این انحراف است و در مکتب ایران (!) انسان برای خدا هضم نمی‌شود!

این سیاستمدار دورو در حالی که پس از رسوایی سال 87 در ماجرای دوستی اش با ملت اسرائیل و توبیخ شدید رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، طی نامه ای خطاب به معظم له گفته بود: «اینجانب به نابودی صهیونیسم جهانی یقین دارم» در خاتمه حرفهایش گفت: اندیشه آقای احمدی‌نژاد حذف رژیم صهیونیستی از نقشه جغرافیایی نیست، بلکه ما معتقدیم آمدن اسرائیل مبنا ندارد. این رژیم زورکی آمده و موقت است!

گفتنی است در همایشی که مشایی افاضات فوق را در اختتامیه آن نموده حداقل یکی از جاسوسان شناخته شده سازمان سیا به نام هوشنگ امیراحمدی نیز حضور داشته که تاکنون مقامات دولتی هیچ توضیحی از ارتباط مشایی با جاسوسان سازمان سیا ارائه نکرده اند. این در حالی است که سکوت بی سابقه دستگاههای قضایی و امنیتی در برابر اقدامات و حرفهای اخیر این فرد که قطعا از مصادیق اخلال در امنیت ملی است، موجب اعتراضات گسترده دلسوزان اسلام و انقلاب شده است.

خبرانلاین
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

مشایی غلط کرده
احمدی نژاد خواهان نابودی اسرائیله

حالا اگه مشایی با ریا خودشو تو دل رئیس جمهور جا کرده قطعا جای تأسف داره که رئیس جمهور چرا
اما احمدی نژاد خواهان حذف اسرائیله و شکی هم تو این نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد